Wednesday 8 October 2014

KESAN SAMPINGAN SHAKLEE!

Meh nak citer kesan SAMPINGAN ambil SHAKLEE😨😨..

Banyak khabar angin,khabar fb 😜 cakap makan shaklee dorang dapat kesan sampingan...

Saya ambil ESP kesan yang saya dapat 👇
💖susu saya pekat,tak cair
💖badan saya kurang rasa letih
💖liang roma saya mengecil baik dekat muka or tangan,nampak pori tu mengecil
💖kulit jadi cerah
💖senang melabur saham

Makan alfalfa oh nie lagi dasat kesannyaaaa😨!!!keputihan saya banyak glerrr keluar...banyak okey..banyak keluar berketul dekat pantyliner tu...AKHIRNYA sekarang tak de keputihan dah..kalau tak pakai pantyliner pun its okey 😉..

Ostematrix,saya panggil pil susu..sebab ostematrix nie,kalsium sebenarnya..nie memang the boomm kesannya..lagi-lagi untuk orang yang tak suka minum susu..tak pandai minum susu...

ambil je ostematrix nie,sebagai penganti susu..cukuplah keperluan kalsium harian...sakit belakang hilang,sembelit pun hilang..

Untuk ibu bf,yang hari-hari kena sedut kalsium...elok amalkan..kang kerepot pulak sebelum tua 👵..gigi luruh pulak time muda..

B complex,kecik je..orang selalu pandang ringan je pengambilan b complex nie...tapi sebenarnya b complex nieee,bagussss..b complex nie lah beauty vitamin..nak cantik,nak pipi merah-merah macam duduk dekat salji..ha amiklah b complex nie..tak payah nak pakai pemerah pipi dah..

Lagi yang bestnya b complex nie..die bagi tenaga..sebab di tukarkan makanan kepada tenaga...so untuk korang yang letih,lesu je..ambillah b complex nie...kompom badan tu tak letih..kalau penat mana pun,korang dapat baring je pun cukup dah..mata tu memang tak mau lelap punya...hihi..

Gla shaklee..ha nie untuk pompan memang ramai suka..saya makan simptom sebelun period sakit bawah ati-ari hilang..jerawat pun malu nak tumbuh..

Testimoni kawan pulak hihi..malu nak citer 🙈..tak leh dekat dengan en suami..lain macam je "naluri" tu..so untuk yang nak baby tu,segak na lah makan nie ye...

Panjang pulak celotehnya..

Nanti saya sambung lagi ye...

Vitamin c
Peppermint
Vivix

Nie semua yang saya makan...sebelum pape..diri sendiri dah cuba dulu..sebabkan dah nampak kesan..dah rasa kebaikannya barulah yakin nak syorkan kat orangkan..

Barulah tahu,semua testimoni pasal kesan sampingan shaklee adalah benar-benar belaka..tiada yang benar..semua yang benar je...☺

Its okey kalau korang ragu-ragu lagi..saya dulu pun macam tu gak..dah tergerak hati,baru cuba..baru tahu..kesannya..hihi..so take timelah ye..better late then never 😘




No comments:

Post a Comment