Friday 31 October 2014

ATASI RABUN ANDA


CAROTOMAX® merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX® menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:
•    Memelihara kesihatan yang baik.

•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan pertumbuhan tisu.

•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput lendir.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Secara umumnya Carotomax boleh membantu 👀kesihatan retina mata - mengurangkan rabun. Jika diamalkan secara konsisten, rabun akan terus pulih! Insyallah
kesihatan tulang kesihatan tisu kulit pembentukan sel darah putih & sel darah merah pembentukan membran mukus mengekalkan sistem imunisasi badan yg sihat.

Kehadiran Vitamin A dapat membantu kesihatan tisu kulit & pembentukan membran mukus badan (kedua-duanya merupakan lapisan awal pertahanan badan daripada jangkitan penyakit) & juga pembentukan sel darah putih atas tujuan yg sama.

Alhamdulillah cust saya yang mengamalkan carotomax bagi kesan yang positif..doakan semoga rabunnya berkurangan ya...

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Suhada razali
01768201868

Amaran!!pastikan anda mendapatkan consultation dengan pengedar yang berdaftar dan sah serta bertauliah untuk menjamin kesihatan dan keselamatan anda..

No comments:

Post a Comment