Saturday 4 October 2014

ESP PENYEBABNYA

Saya start makan shaklee lepas 60hari berpantang..sebelum tu tahu dah pasal shaklee ni...sebab masa pregnant memang selalu lah tanya pak cik goggle tu,tips banyakkan susu..tips penjagaan susu...

Kebanyakkan yang pak cik goggle jawab mesti shaklee...tapi time tu hati tu,degil lagi..tak percayalah benda-benda macam nie...jujur saya cakap,saya memang tak percaya makanan tambahan nie..

Tapi disebabkan memang dah set dekat otak nie..adriana kena minum susu badan SAHAJA selama 2 tahun..walau apa pun jadi..

So start dari tu,orderlah ESP nie..memang ambik untuk banyakkan susu badan (padahal time tu,susu badan banyak je.kita kenalah sediakan payung sebelum hujankan)...

Masuk tong kedua ESP saya perasan,naik tangga lutut nie tak sakit dah..kalau tak,naik tangga tu makk aiii seksa!sakit..tu 1 yang paling saya perasan sebab tu paling menyeksakan sayakan..(nie kesan sepanjang tempoh kehamilan tak minum susu 😷)..apa kaitan lak ESP dengan sakit kaki??kaitannya ESP nie protin..protin nie makanan sel...so secara tak langsung,protien nie akan baiki sel-sel yang rosak tu..ada paham ☺

Ke 2!walaupun adriana selalu bangun malam menyusu..badan saya tak letih na bangun pagi..still cergas lagi..

Ke 3!susu saya pekat berbanding sebelum minum ESP..sebelum minum ESP susu yang saya pam..gitu-gitu je warnanya..cair je hihi..

Ke 4!orang cakap..adriana makin putih bila besor..adriana masa lahir H.I.T.A.M 😅..

Ke 5!en suami cakap,lubang kawah 😡 kat muka saya mengecik dah..kawah di panggilnya..sabor jela..liang roma okey...

Ha bulan nie ESP offer okey..baik rebut peluang nie..harga memang mengancam jimat...

No comments:

Post a Comment