Friday 4 July 2014

Adriana semakin dewasa

Selamat berbuka semua..hari nie saya buka berdua je dengan Si kecik nie..yang lain semua sibuk dengan urusan masing-masing hihihi..

Kejap ke Adriana dah besor..pejam celik pejam celik dah 1 tahun 7 bulan 😘😘..dulu terkuit-kuit je dalam perut nie..

Indah sungguh pengalaman mengandungkan Adriana..besar sungguh nikmat tuhan bagi dekat hambanya 😭..selama 1 tahun 7 bulan nie jugaklah..Adriana bf sepenuhnya...tak campur langsung susu formal..syukur rezeki Adriana sentiasa Ada..

Sepanjang 1 tahun 7 bulan nie jugaklah set bf Shaklee temankan saya..saya nak bagi Adriana yang terbaik,saya nak pastikan Adriana cukup nutrisi cukup khasiat biar die membesar dengan sihat Dan kuat 💪💪...

Saya bukan amalkan Makan set bf Shaklee sahaja..pemakanan harian saya tetap saya jaga..air sejuk,air gas,keropok-keropok ke memang jaranglah saya Makan..MCD,KFC yang seangkatan dengannyalah..memang jarang saya ambil..tak Adriana dapat Makanan tak berkhasiat..ikan paling banyak saya mkan...sekali Makan ikan 2 or 3 ekar saya ambil hihihi..sayur lepas tu nasi..

Oh ye..untuk ibu-ibu bf jangan lupa..air kosong kena banyak minum..air kosong taw..bukan air sejuk ke sirap ke..air kosong..lagi 1 kena kerap Pam or susukan anak sebab lagi kerap Pam..lagi banyak susu yang akan terhasil..jangan malas Nak Pam Nak susu kan Anak..susu tu kan tuhan cipta untuk mereka..so silalah berikan hak mereka 👶👶...

Sid Shaklee anda
Suhada Razali
0176820186

1 comment: