Thursday 30 October 2014

TESTIMONI VIVIX


Entry sebelum ini saya janji nak share testimoni vivixkan..

Moh layan testimoni ye..

Sangat berbaloi..saya sendiri dah bagi mak saya..

Alhamdulillah dengan izin allah nampak perubahannya..

Kaki dan tangan mak dah tak sakit...syukur sangat..siapa yang tak gembira tengok orang tuanya sihat..

Saya mengaku harganya memang agak mahal..tapi tak apalah,janji mak sihat..saya memang buat simpanan untuk belikan mak..

Ini je cara saya nak balas jasa mak..

Sayang mak!sori mak kita memang tak pandai nak tunjuk sayang kita dengan mak..tapi sebenarnya kita memang sayang mak 😊..malu je nak tunjuk.

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Suhada razali
01768201868

Amaran!!pastikan anda mendapatkan consultation dengan pengedar yang berdaftar dan sah serta bertauliah untuk menjamin kesihatan dan keselamatan anda..


No comments:

Post a Comment