Friday 24 October 2014

IKHTIAR BERSAMA

Alhamdulillah ramai cust saya dah berjaya dengan set kesuburan ini..ade yang babynya dah 6 bulan ke atas dah..ya allah bila cust yang dah lama berusaha nak baby,bagi tahu dorang dah pregnant hati tu tuhan je yang tahu..

Macam kita yang lebih-lebih teruja taw..seronok tahu dapat tolong orang ini,alhamdulillah dengan izin allah jugak ye..set kesuburan ini penyebab saja,salah satu ikhtiar hambanya..

Dalam set kesuburan shaklee ini ada 4 barang :-

🌼gla complex

Ini untuk tingkatkan kesuburan isteri,stabilkan period isteri..kalau isteri tu jenis period datang tak tentu masa..ha memang wajib ambil ini..betulkan dulu period tu..lancarkan dulu period tu,barulah telur-telur kita tu yang baik..yang tak baik akan keluar masa period..

Untuk isteri yang sengugut tertonggeng-tonggeng..ambil ini untuk kurangkan rasa sengugut itu..

gla complex ini pun akan tingkatkan hormon kesuburan kita taw,so jangan terkejut kalau sebelum makan ini tak selera na nak bersama.lepas makan ini lain macam pulak 😅..

gla complex juga akan membantu dalam menguatkan dinding arteri..

Nota: setiap orang akan alami proses pemulihan yang berbeza-beza so korang jangan panik,terus je contact pengedar tu..tanya apa yang patut nanti pengedar itu akan explain..kalau beli dengan saya,bila je boleh tepon saya..no hallah korang tanggujawab sayakan..kalau beli dengan orang lain,maaf tak dapat den tolong 😄

🌼b complex

Ini vitamin yang best!dalam b complex ini ada asid folik...apa pulak menatang asid folik itukan..nak kena ada asid berbagai lak nak pregnant..hihi

Asid folik ini elok ambil dari awal,kalau korang ambil sebelum kahwin pun tak pe..lagi bagus..asid folik ini akan bantu dalam pembentukan saraf baby tu..

Pernah dengarkan baby lahir tak ada tempurung kepala,baby lahir hati terkeluar,baby lahir ada tumbuh ketulan dekat punggung baby..itu semua sebab kekurangan asid folik yang menyebabkan saraf tu tak dapat pertumbuhan yang sempurna..

Ramai ibu-ibu yang ambil remeh hal ini,saya dulu pun tak tahu na pasal ini..sebab kena marah dengan doktor tak makan asid folik,itu yang tahu tu..ya allah,takut jauhkanlah dari kita semua..

Okey selain elok untuk pembentukan saraf,b complex ini jugak akan mengurangkan stress,tension ibu..sebab b complex ini anti stress..INGAT ye,untuk mendapatkan zuriat jangan stress-stress..kena tenang je..inshaallah perancangan allah itu yang terbaik 😊..

Okey gla complex dengan b complex tadi untuk isteri..

👨Untuk suami pulak 👨

💘Vitamin e
Orang panggil ini vitamin cinta 💏..vitamin e ini akan melancarkan peredaran darah..tingkatkan kesuburan lelaki..dalam mendapatkan zuriat bukan puan isteri sahaja kena sihat okey..dua dua kena sihat dua dua kena subur...

💘zink complex

Ini untuk menguatkan sperma lelaki supaya dengan gagah perkasanya die boleh berenang untuk persenyawaan..tak delah berenang separuh jalan je..jauh nak berenang itu..so sperma kenalah kuat...

Inshaallah ini salah satu ikhtiar kita,mudah-mudahan allah izinkan..paling penting kita usaha..Jangan asik mohon je mintak je dekat allah tapi tak nak usaha..

Lagi 1 uolss kalau dah beli,tolonglah makan dengan konsisten..janganlah kejap makan kejap tak..lepas itu cakap tak jadi apa-apa pun...ya allah korang ingat ini magic ke?makan baru beberapa hari dah terus nak melekat..dengan tak konsistennya..tak ikut guide yang betul..lepas itu jangka lebih-lebih..sabor jela...

Okeylah..kalau ada sebarang peetanyaan ke kemuskilan ke korang boleh hubungi saya ye..saya akan terangkan lebih detail nanti...

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Suhada razali
01768201868

Amaran!!pastikan anda mendapatkan consultation dengan pengedar yang berdaftar dan sah serta bertauliah untuk menjamin kesihatan dan keselamatan anda..

No comments:

Post a Comment