Monday 11 August 2014

Nutriferon bertindak

Meh hari nie nak share pengalaman saya bagi adriana makan nutriferon secara konsisten selama 3 bulan..everyday 1 paket nutriferon adriana makan...nutriferon nie feveret adriana taw..bagi 1 paket over nak lebih-lebih lak..menangis nak lagi hihihi...

Beza sangat kesihatan dan antibodi adriana sebelum saya bagi nutriferon dengan selepas saya bagi adriana nutriferon taw...kalau dulu adriana tak boleh nak lasak na sakan na berjalan seharian berturut-turut kompom balik  berjalan adriana mesti selesema tak selesema badan die mesti dedor je...adriana mesti merengek je..macam tak sihat...sekarang bawaklah adriana berjalan sakan,hai cergas aja budak tu..tak pape pun..rileks je..memang bagus betul..gamaknya bolehlah kita ke hong kong ye adriana 😎😎..

Aircond...dulu kalau tidur malam terlebih sejuk or bukak aircond sampai pagi...pagi tu memang melelehlah ingus si kecik tu..kejap je selesema dah..bukan tak selimutkan..cuba gak selimutkan..tapi di campaknya selimut tu..tak suke die kena selimut...kekadang makbapaknya dah selubung dengan selimut,die rilex je tidur..macam tak sejuk je..padahal kemain sejuk dah...dululah...sekarang tak kesah dah badan die tu..sejukla apa ke..okey je..alhamdulillah antibodi die kuat..

So sekarang kemana pun...saya pergi nutriferon tu,memang wajib saya bawak untuk adriana..sampai di pun dah tahu..kekadang ibunya lupa..die sendiri mintak..😅..ha lagi 1 dulu adriana tak boleh minum air sejuk na,kalau die minum mula la bersin-bersin..kalau mak die minum pun die bersin gak,anak bfkan gitulah...tapi sekarang balunlah banyak mana pun..steadylah ibu hihihi..adriana sihat je..ibu pun senang hatilah..

Sejak jadi ibu nie,apa apa pun mesti anak utama...semua nak bagi yang terbaik untuk anak..mana ada mak,yang suka tengok anak sakit.tak sihatkan..so segala benda yang boleh elakkan si anak tu sakit.semua mak tu cuba...alhamdulillah saya dah jumpe caranya...sekarang terpulang dekat ibu-ibu kat luar sana sama ada nak cuba sendiri atau tak..saya hanya berkongsi apa yang terbaik untuk anak saya supaya ibu-ibu boleh cuba 😄..

Daaa..nanti saya share lagi ye pengalaman saya...assalamualaikum ☺..

Khas buat semua
Ibu hebat
0176820186

1 comment: