Friday 8 August 2014

Taksub shaklee

Ada yang cakap saya taksub dengan shaklee..eh yeke😅?rasanya idaklah..tak taksub pun..biasa-biasa je...bukan taksub pun sebenarnya dengan shaklee cuma saya yakin dengan keberkesanan shaklee dengan cara penghasilan setiap produk dorang tu..saya yakin pun selepas saya cuba sendiri produk nie taw..bukan yakin pakai mulut je..cakap je..diri sendiri tak rasa...idaklah..

Sebabnya saya sendiri dulu pun sama macam gak macam korang...tak layanlah makanan tambahan nie..tak layan semua benda macam nie..pendek kata,saya tak percaya langsunglah dengan benda-benda macam nie..bagi saya semua nie untuk orang yang sakit!saya tak sakit lagi..so tak payah pun semua nie...belum masanya 😆..hihihi...

Itu dululah,zaman jahil 😩 saya pasal pentingnya makanan tambahan nie..kenapa kita kena ambil makanan tambahan nie..tapi sekarang tak dah...sekarang saya dah tahu bertapa pentingnya makanan tambahan nie..dengan keadaan bumi kita yang semakin "sakit"🌍 nie..dengan cara pemakanan kita..pemilihan makanan kita...memang sangat-sangatlah penting makanan tambahan nie..dengan ayam yang disuntik..sayur di sembur racun perosak untuk pastikan sayur kita tu cantik je...haiiilah...memang sangatlah perlu semua nie..dah banyak pun bahan-bahan itu masuk dalam badan kitakan..

Saya jadi percaya pun sebab adrianalah..si kecik tu..dah jadi ibu nie semua benda nak bagi yang terbaik untuk anakkan..tu tergerak hati nak tahu pasal shaklee nie..mengkaji shaklee nie..kaji punya kaji(bace kat google je pun 😛)..bedah punya bedah cik google akhirnya hati nie terpaut dekat shaklee..hihi..dah semua bacaan, search semua keluar shaklee je...testimoni pun semua bagi feedback terbaik je...mau tak tergoda...

Akhirnya diri nie,mengoderlah si laris ESP shaklee..order tu je mula-mula..nak cubakan..akhirnya dah try sendiri..yes!semua testimoni tu memang tak tipu..memang apa yang dorang share memang betul..susu memang jadi banyak..susu pekat...adriana pun kenyang tito lama lepas menyusu...ibu adriana apa lagi puas hatilahkan 😘😘...

Dan yang paling penting badan pun tak penat,tak lesu walaupun adriana kekadang meragam (senang na kembung) malam-malam maknya berjaga...tu paling penting...akhirnya diri ini pun mendaftar menjadi pengedar shaklee kuala selangor yang sah selepas dah rasa keberkesanan dan pentingnya makanan tambahan tu..☺☺☺☺

Nak dapatkan shaklee jemput hubungi saya ya...pengedar Shaklee kuala selangor 0176820186..harga mampu milik saya berikan..

No comments:

Post a Comment